HTML

Tömören:

képregény, film, könyv - vélemény, ajánló - laikus

Friss topikok

  • Rorschach: Hát ez qrva jó kritika, a filmet nem láttam ugyan, de ezen mit röhögtem :D (2009.09.23. 13:20) I Am Omega
  • koimbra: Szép felsorolás. Az Evil Deadet mindenki élteti nekem egyáltalán nem jött be, a Jumper pedig rossz... (2008.03.25. 13:11) Film mustra
  • koimbra: Szeretem a hülye, groteszk képregényeket. Elolvasnám:) (2008.03.16. 11:16) The Goon - Rough Stuff
  • groundwalker: Majd írok egy jobbról is, ha lesz erőm! :D Új kedvenc. (2008.03.09. 20:21) Lobster Johnson: The Iron Prometheus
  • groundwalker: Na ez a Superman Festival nézős lesz nekem is, kösz az ajánlást! :D (2008.02.17. 20:20) Public Domain...

Címkék

I Am Omega - 2007 - Mi van?

2008.01.28. 12:33 groundwalker

Az van, hogy van állítólag valami stúdió ami koppintja a filmket. Így járt állítólag a  Cloverfield is, és az I Am Legend is. Na, most a Monster előzetese (előző link) nem hozott lázba, tényleg egy rakat szarral lehet dolgunk... Mindenesetre az I Am Omega  be lesz nézve. Az alkotás írójának másik filmje, a beszédes című Universal Soldiers (2007 - gondolom a Tökéletes Katona tökéletlen koppintása) filmjével kivívta az imdb-n tobzódó rajongók elismerést, ez az 1.1 pontos eredmény óriási okot ad a félelemre. A rendező meg elsőfilmes ha minden igaz. De mivel az IAL bejött kíváncsi vagyok a koppintására... Az eredményről meg majd beszámolok.

Egy fontos dolgot majdnem kihagytam, az I Am Omega főszereplője sok szemet csillogásra késztethet (bár én annyira nem kedvelem): Mark Dacascos.

1 komment

Címkék: film hype

A bejegyzés trackback címe:

https://groundwalker.blog.hu/api/trackback/id/tr50314642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.01.28. 15:44:17

Még az imdb-n se áll túl jól. Vajon milyen lehet? Megnézném
süti beállítások módosítása