HTML

Tömören:

képregény, film, könyv - vélemény, ajánló - laikus

Friss topikok

  • Rorschach: Hát ez qrva jó kritika, a filmet nem láttam ugyan, de ezen mit röhögtem :D (2009.09.23. 13:20) I Am Omega
  • koimbra: Szép felsorolás. Az Evil Deadet mindenki élteti nekem egyáltalán nem jött be, a Jumper pedig rossz... (2008.03.25. 13:11) Film mustra
  • koimbra: Szeretem a hülye, groteszk képregényeket. Elolvasnám:) (2008.03.16. 11:16) The Goon - Rough Stuff
  • groundwalker: Majd írok egy jobbról is, ha lesz erőm! :D Új kedvenc. (2008.03.09. 20:21) Lobster Johnson: The Iron Prometheus
  • groundwalker: Na ez a Superman Festival nézős lesz nekem is, kösz az ajánlást! :D (2008.02.17. 20:20) Public Domain...

Címkék

Gallowwalker

2008.01.25. 11:52 groundwalker

Ahogy Wesley Snipes egyik low-budget filmjének címe után kutattam (az alapötlete tetszik, a film nézhető B-kat akció, címe: Unstopabble - A megállíthatatlan, 2004) pillantást vetettem eljövendő filmjeire, amiből nincs túl sok de az az egy valami nagyon jónak ígérkezik.



 


































Ha hihetnénk az imdb-nek akkor a Gallowwalker című film már kész van, de csak 2009-ben fog debütálni az USA-ban. (De nem hihetünk, remélhetőleg, lásd lejjebb...).

A Wiki 2008-ra datálja a filmet. Ráadásul egy magyar Wesley Snipes rajongó szerint március 14-n lesz a bemutató (infót lásd fórum). A magyar rajongói oldala tehát itt van.

Olyan besorolásokkal illeték a filmet (genre) mint hogy: Akció, Thriller, Horror, Western (!).

" Live by the gun. Die by the gun. Come back for more..."

A történet az imdb Anonymusok szerint, általam kicsit leegyszerűsítve:

Aman (Wesley Snipes) fegyverét olyan átok sújtja, hogy mindazok, akik a fegyvere által meghalnak, vissza fognak térni. Hehe... Az áldozatok Kansa (Kevin Howarth) vezetése alatt bandába nyomulnak, és Aman egy Fabolus nevű fiatal harcost (Riley Smith) próbál a maga oldalára állítani a győzelem érdekében. Elég képregényszerű és jól hangzik... Nem kell sokat várni a filmtől nyilván, de aki szereti az ilyet reménykedhet (köztük én).
 
" Enter the world of gallowwalker, where vengeance lives forever."

(A kép a hivatalos honlapon nagyon eltalált, nézzétek meg!)

Itt a werk munkálatokról lehet képeket találni, mondom hogy ígéretes. Bár a rendező, Andrew Goth viszonylag kevés munkával dicsekedhet és azok sem kiemelkedők, de reméljük most már kiforrottabb és profibb munkát hozz össze és nem okozz csalódást...

Illetve itt van egy Andrew Goth és Chow Yun Fat film, de erről nem sokat tudni (pl. az imdb ignorálta). Valaki? The Wretched

7 komment

Címkék: film hype

A bejegyzés trackback címe:

https://groundwalker.blog.hu/api/trackback/id/tr6311079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu 2008.01.25. 14:08:01

Az imdb se mindenható, volt pár dolog, ami hiányos rajta. Viszont ez a plakát egész jó, de valahol érzem, hogy max fél órát bírnék a filmből.

groundwalker 2008.01.25. 16:04:57

Meg tudom érteni hogy tartasz a filmtől. De Wesley Snipes mozifilm elég régen volt már ahhoz hogy azt mondjam jöhet (Penge 3)... Bár nem tudom hogy mennyire szereted az ilyesmiket. Azért a CGI-től félek, ha lesz benne.... (Remélem nem.)

Thomasso 2008.01.26. 13:56:53

Én sokat várok ettől a filmtől, ugyan is rég nem volt már Wesley Snipes a mozikban! Végre egy A kategóriás film a sok B kategóriás (selejtek) után! Az imént említett Wesley Snipes rajongói oldalt, én terveztem meg, illetve én szerkeztettem meg, és mindig friss hírekkel várják a rajongókat! Én egy nagy Snipes rajongó vagyok, és mivel elvétve találni róla információkat, gondoltam megalkotom az első Wesley Snipes MAGYAR rajongói oldalát! A "Gallowwalker" filmet már tavaly év elején befejezték, elég sokat volt a vágó szobában, de most már a kiadására várnak! Ha lehet hinni a hivatalos oldalának, és szerintem lehet, akkor Április 14-én kerül be az Amerikai mozikba! Sőt mitőbb rendkívül jó képek vannak a forgatásokról! Amit az oldalamon a "képek" toppikban leshettek meg! Mivel elég kevesen vannak a Snipes forumban, így kérek mindenkit aki Snipes rajongó nyugodtan regisztráljon, és szoljon hozzá a készülő - elkészült filmjeihez! Hiszen azért is csináltam meg, hogy összehozza a kedves rajongókat!
Várom a kedves Snipes rajongókat!

Blade 2008.01.26. 14:09:44

Helosztok!
Remélem jó lesz a film engem csak az érdekel menjen a moziba, mert ráfér Wesleyre........
Remélem azért sikeres is lesz!

Thomasso 2008.01.26. 14:28:51

Elírtam, mert Március 14-e! De még változhat, de ebben az évben bekell mutatniuk!

Thomasso 2008.01.26. 15:09:26

megkérdeztük a Gallowwalker oldalon, hogy mit tudnak a filmről, íme: Nem, bocsánat. Megjelenési dátum nincs bármilyen pontnál a belátható jövőben. Az eredeti kreatív csapatot kényszerítették, hogy eléggé elmúljon a projekt minden tulajdonjoga egy befektetőkből álló csoportba kiknek még kell fizetniük a legénység legnagyobb részét (magam hozzátartozó). Annyira minden szándékért és célért a filmet poszt-termelésben fullasztják le, amíg ez mind rendezett. Szégyen szintén ez haladt egy elég jó filmbe!

Szal amíg nincsenek kifizetve, addig a dátumot sem tudják megmondani! Elég nagy szégyen, hogy ilyesmi előforulhat... De sajnos ez van...

groundwalker 2008.01.26. 15:20:42

Megírtam az update posztot. Frissíts rá ha nem látszik (legalábbis Firefox-ban gyakran "beragad").
süti beállítások módosítása