HTML

Tömören:

képregény, film, könyv - vélemény, ajánló - laikus

Friss topikok

  • Rorschach: Hát ez qrva jó kritika, a filmet nem láttam ugyan, de ezen mit röhögtem :D (2009.09.23. 13:20) I Am Omega
  • koimbra: Szép felsorolás. Az Evil Deadet mindenki élteti nekem egyáltalán nem jött be, a Jumper pedig rossz... (2008.03.25. 13:11) Film mustra
  • koimbra: Szeretem a hülye, groteszk képregényeket. Elolvasnám:) (2008.03.16. 11:16) The Goon - Rough Stuff
  • groundwalker: Majd írok egy jobbról is, ha lesz erőm! :D Új kedvenc. (2008.03.09. 20:21) Lobster Johnson: The Iron Prometheus
  • groundwalker: Na ez a Superman Festival nézős lesz nekem is, kösz az ajánlást! :D (2008.02.17. 20:20) Public Domain...

Címkék

Machete

2008.01.23. 11:33 groundwalker

Kijött, Rodriguez új készülő filmjének (melynek akkor még fake trailerét a Grindhouse-ban láthattunk elsősorban) a hivatalos posztere. QT is készít egy hasonló jellegű filmet (Faster pussycat! Kill! Kill! remake, állítólag szintén Grindhouse-os igénnyel, ami nem túl jó hír már az utóbbi nem a remake ötlete, nem láttam az eredetit.
Mindesetre amíg QT a zenék kiválagotásban erős, addig RR poszterei igazán ütősek. Ez is egy ilyen darab.































Bár talán már túlzás lehet a hajtások meg a cellux, mindenesetre nagyon tetszik. Nagy felbontásban itt.

Maga RR Planet Terrorját igazából amikor először láttam akkor éltettem, de hiába próbáltam nem tudtam mégegyszer végignézni. Lehet azóta nem hangolódtam rá, de szerintem főleg azért mert ez főleg egyszernézős móka, de annak ha jó passzban vagyunk, nagyon jó. Szóval azért várom a filmet.

Az eredeti fake trailer, amiből kíváncsi vagyok mi marad meg a végére:

Szólj hozzá!

Címkék: film hype poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://groundwalker.blog.hu/api/trackback/id/tr48308401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása