HTML

Tömören:

képregény, film, könyv - vélemény, ajánló - laikus

Friss topikok

  • Rorschach: Hát ez qrva jó kritika, a filmet nem láttam ugyan, de ezen mit röhögtem :D (2009.09.23. 13:20) I Am Omega
  • koimbra: Szép felsorolás. Az Evil Deadet mindenki élteti nekem egyáltalán nem jött be, a Jumper pedig rossz... (2008.03.25. 13:11) Film mustra
  • koimbra: Szeretem a hülye, groteszk képregényeket. Elolvasnám:) (2008.03.16. 11:16) The Goon - Rough Stuff
  • groundwalker: Majd írok egy jobbról is, ha lesz erőm! :D Új kedvenc. (2008.03.09. 20:21) Lobster Johnson: The Iron Prometheus
  • groundwalker: Na ez a Superman Festival nézős lesz nekem is, kösz az ajánlást! :D (2008.02.17. 20:20) Public Domain...

Címkék

Hangpróba

2008.01.19. 10:43 groundwalker

Szia!

Elindul a blog, remélhetőleg ebbe most nem unok bele, bár a frissítések száma így is kétséges.

Ez igazából egy teszt topic, de úgy is mükődik a blog (bár a sablon verzió úgy tűnik nem végleges). Én a blogot biztos át szabnám, de nem jöttem még rá hogy mükődik, majd ha lesz időm és erőm megérteni akkor biztos átszabom. Addig is, részemről szimbolikusnak szánt, sablonnal indítok.

Amikor egy művet pontozok akkor afféle magyar iskolai értekeléssel élek. Egyes, kettes, hármas, négyes, ötös és csillagos ötös illetve alá jelzéssel vegyítve. Tehát elégtelen, elégséges, közepes, jó, jeles és kiváló. Ilyesmi...

Hangpróba vége.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://groundwalker.blog.hu/api/trackback/id/tr79303053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása